Är ni både döva o blinda?!

Alltså, folk o med folk menar jag då mer en två personer, alltså säkert upp emot 20 personer, har fått för sig att jag sjunger som o är lik dessa två damer.....







=





Ja, frågan är om ni tycker likadant, jag gör det inte iaf ;p Enda likheterna mellan oss tre är att vi är mörka o troligen från samma land.....


Over and Out!!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: mikaela

HAHAHAHA!

ja den första går ju inte att förneka sandra lilla...

2008-11-02 @ 20:16:04
Så här skrev: Anonym

haha lilla du! när jag kläckte ut ngt om den första första gången när vi såg det var det inte att du var LIK... det var att det hade varit roligt att se dig göra ett sånt framträdande i samma utstyrschel!! det är inte samma sak som lik vännen! :) puss /hanna

2008-11-02 @ 20:38:59
Så här skrev: emelie

tack!! jag hade jättekul igår, hade du? det var så roligt att du kom fram & prata me linn & mej, kram!

2008-11-02 @ 22:00:54
URL: http://laady.blogg.se/
Så här skrev: sanna

jo, jo, jo! Du är lik Nina i ensam mamma söker. Faktiskt. Har sagt det till Johanna ett par gånger . Haha skrämmande!

2008-11-03 @ 00:19:11
URL: http://betterthanfacebook.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0