Är jag inte riktigt klok?!

Jag hade en jätte trevlig fredagkväll ska jag säga er, spenderade den m några av mina goaste töser...Vi var hemma hos Johanna o hade innan laddat upp m massa gott, cola o alkohol, detta njöt vi av till Idol o en massa girltalk, mysfaktor på högnivå :p Tycker mycket om ert sällskap flickor!!! Jag ramlande väl innan för dörren runt 24 tiden tror jag, onykter lixom, vad e oddsen för det när man druckit 3 öl på typ 4 timmar, jag kom iaf på vad det kunnat bero på när jag låg o funderade i min säng o hela världen snurrade, i matform gårdagen hade det jue bara blivit Nisses o visst, det är jue mättande i sig, men bara det en banan o lite snacks var tydligen ingen hit o gruna på ;) Jajjaja, jag mår iaf inte dåligt idag så så illa kan det jue inte vart....

Fråga, varför blir man så fruntansvärt sentimental o i stort behov av uppmärksamhet när man e sådär lite lullig, jag fattar ej det slår ta mig fan aldrig fel.... Sen som nu, dagen effter så känner man sig aningens töntig som gick i genom telefonlistan i mobilen o pratade lr skickade sms m en o annan mitt i natten..... Varför inte bara sova lixom, trött är/var jag jue, det är kanske inte riktigt ok i min skalle :p

Jjajajja, sånt e livet! Nu sitter jag här m datan i knät o skriver på min hemtenta, det är måttligt kul ska jag säga er, en av mina bästa lördagar någonsin kommer denna o blir...Ja, för här kommer jag o sitta tills det är dags att gå o lägga sig, det är jue inte riktigt så illa som jag i torsdags förutspådde att det skulle vara. Men det är en hel del kvar och göra, 2 utvecklingplaner, analys, reflektioner och en jädra massa referenser som ska plockas in, puuuh det är inte lätt... Tur att jag har hela dagen imon o på måndag på mig oxå.....Men det känns som det ändå inte kommer räcka till, lr jo klart det gör om jag kan ha lite självdiciplin....

Vad ska ni roa er m denna lördag mina fina små rumpnissar?!

Over and Out!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

Du är inte riktigt klok Sandra! Det har du aldrig vart!

2008-11-22 @ 14:23:46
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0