A drop in the ocean....

Har just avnjutit middag i from av havregrynsgröt :p Det är verkligen härligt o vara fattig student, men det är jue iof nyttigt o jag har jue råd m annat om jag lyxar till det m havregrynsgröt då o då ;)

Idag har jag lyckats åstakomma lite på min examinationsuppgift iaf. Dock är jag ännu inte helt införstådd i hur jag ska göra m dessa nedrans språkprofiler, men tack aif söta tre som fick mig o förstå lite mer iaf :D Snart så kommer Josefine hit o vi ska förstå o göra lite mer på uppgiften ikväll, som tur är så har hon m sig Cola o ngt smaskens, inte lika jobbigt o plugga då hehehe....

Imon så ska jag jobba 7.45-12.45 på min VFU skola, skoj ska det bli o gött m ett klirr i kassan :D Sen så ska jag göra mina naglar det var fem veckor sen sist så det är väldigt efterlängtat....Ja, sen kommer ja la spendera restan av dagen framför datan o då m plugg o inget annat, tror ni jag klarar det?!

Ha nu en fin kväll!!!

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Hanna

hehe jag kom hit i eftermiddags. jag mår lite bättre idag... hur mår du själv? :)

2008-11-17 @ 20:37:07
URL: http://hannathoresson.blogg.se/
Så här skrev: Daniel

ha en bra dag nu!

(e välskinnad hemma igen ;)

2008-11-18 @ 14:58:20
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0