What a day...

Har precis kommit hem, har varit o tränat m Goofy var svettigt o jobbigt vill jag lova, så alltså träing i en timme + att det sammanlagt blir 30 min promenix fram o tebax, det är bra för min kropp ;D Hahhahahah nu undrar ni säkert vad jag skrattar åt o det ska jag minsann  berätta för er mina vänner. Jag skickade jue m Maja massa saker hem i helgen som var, bland dessa saker fanns mina träningskor, jag har ett par gympadojor kvar här i Halmstad som jag då fått träna i, men dem o mina fossingar kommer inte så bra överens så skorna har gett mina fötter sjuuuuk skoskav, blåsor o grejer inge skoj alls. Så idag begav jag mig in till HM o köpte mig ett par flippflopp. Så dem bar jag när vi begav oss till P-parken,när mina fötter alltså släpptes lösa utbrast jag "What a relief " varpå Josefine undrade o frågar "vaddå Water Leif " Hhahahhah ja kanske inte så kul för er o läsa detta nu kom jag på, men det var mkt skoj när det hände! Så jag har alltså legat i P-Parken m Goofy o Josefine idag, lite pluggande blev det nog iaf, men även mkt gluttande på folk! Resten av kvällen ska jag plugga, men jag måste nog oxå börja förstäda, för dagarna fram tills sön/mån kommer springa iväg!


Over and Out!

Ordet är ditt
Så här skrev: lisa

haha ja det var så skoj!!



Japp plugg ikväll.. o vet du vad.. jag kunde inte låta bli att köpa med mig en påse ostbågar..Oh no!!! :/

2008-05-29 @ 19:15:06
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: lisa

ja jag tänkte läsa klart det jag inte hann med i parken :) mmm ostbågar är ju alltid gott! :P

2008-05-29 @ 19:33:47
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Josefine

meeeeeeeen Sandra, det var rätt väntat att du skulle skriva det här =)haha Mina öron har nog haft en bad day idag verkar det som... det var ju inte enbart en engångsföreteelse idag haha... eller, du kanske talade otydligt???? eller kanske inte.. jag får väl ta på mig den idag, jag bjuder på mig själv =) Puss på dig

2008-05-30 @ 00:21:52

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0