Visste du att......?

....jag skulle svara som jag gjorde på följande frågor?!

En lista

Matvanor: Ja försöker vara duktig men går inte alltid så bra ;D Ett lagat mål om dagen o minst en frukt iaf.
Bästa maträtt? En grillad köttbit m potatisgratäng och en härlig sallad.
Bästa dryck? Hmmm, Cola, Öl och Rött vin
Hat dryck och maträtt? Kåldolmar!
Bästa alkoholdryck? Maragrita
Använder du smör på smörgås? Nope.
Smågodis eller färdiga påsar? Hmmm, är inte så mkt för godis men isf får det nog bli smågodis om det nu är samma sak som plockgodis.
Favoritglass? Sandwich, eller kankse Calippo Cola 


Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad?
Inte en blekaste, skulle nog inte vilja veta heller, ångest.
Har du mer skor än kläder? Jag har mer kläder.
Favoritplagg? Leggings och skjorttunika är det nog just nu.
Hatplagg? Korta shorts lr kjolar m bara ben, fy så naken jag skulle känna mig.

Arbete: Hmmmm jag är jue student.
Jobbar eller pluggar du? Pluggar
Vad vill du bli? Hmm hur tänker ni här? Framgångsrik, lycklig, ja beror på vad ni menar...
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Absolut
Är lönen viktigast? Får jag la svar nej på efetrsom jag valt yrke lärare.

Boende: Studentlägenhet
Lägenhet eller hus? Hus är jue drömmen såklart.
Framtidsplaner med boende? Ett hus vid vattnet, m egen brygga.
Litet eller jätte stort? Lagom....
Drömboende? Även här ett hus vid vattnet m egen brygga.
Landet eller mitt i stan? Hmmm inte inne i stan men inte heller för långt ifrån....
Mysigt eller sterilt? En blandning.

Lite allt möjligt:
Har du barn?
Nope.
Är otrohet okej? Absolut inte.
Älskar du någon? Min familj och mina närmsta vänner och självklart Maja
Betyder familjen mycket för dig? Jupp
Är du lojal? Ja tycker jag nog allt att jag är.
Tycker du om att dricka dig full? Full och full, salongsberusad är bäst.
Hemmafest eller gå-ut- på-krogen fest? Jag tror nog att jag föredrar hemmafester men klart skoj o gå ut oxå.

Over and Out!


Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

"Vad vill du bli? Hmm hur tänker ni här? Framgångsrik, lycklig, ja beror på vad ni menar..."

Eftersom den frågan kom under arbete och under frågan om du pluggar så ville de nog ha svaret "lärare" där..

2008-05-19 @ 13:07:03
URL: http://goofys.blogg.se

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0