Värnpliktig sköts till döds på Berga!

Pratade just m Maja o han hade kollat på nyheterna där det framgick att en värpliktig skjutits till döds på Berga! Fy jag skakar som ett asplöv, min lillebror gör nämligen lunpen på Berga! Fy ush denna känsla önskar  jag inte någon. Har pratat m mamma o pappa o dem och jag har försökt och ringa utan svar får panik! Tydligen har det skett till sjöss och min bror  bör inte varit till sjöss och de borde jue ha kontaktat mamma o pappa om det var han så jag är lugn nu, hur illa det än låter så är jag i sorgen endå glad! Mina tankar och känslor går till den värnpliktiges familj och vänner!

Ta hand om era nära och kära, uppskatta dem så mycket ni kan!


Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0