Vad händer i veckan?

Ja det är den stora frågan, Vad händer i veckan? Följande vet jag redan nu händer:

Måndag: Skola mellan 10-14, sen in til stan och byta min tröja som jag köpte på HM för den var det minsann "larmhål" i, snyyft. Sen blir det hem o pluggeliplugga måste verkligen ta mig i kragen! Slutligen blir det träning m Johanna vi ska gå på Step och Muskel!

Tisdag: Om vädret tillåter kommer jag spendera heeela dagen m fina Goofy och Josefine i P-parken m nästan i en bok! Kanske bli en liten preomenix oxå!

Onsdag: Ja onsdag, det enda jag vet sker är att jag o Johanna ska träna. Måste jue pluggeliplugga oxå iof!

Torsdag: Skola mellan 10-14.30, sen blir det hem o frächa till sig för på kvällen ska jag och några fiiina flickor kolla på kvalet till Eurovision hemma hos Johanna!

Fredag: Morgonträning för mig o Johanna resten av dagen måste spenderas m näsan i en bok.På kvällen kommer min älskade Maja, får ha en romantisk kväll m ngt gott att äta o en flaska rött att dricka ;D Oojojooj nästan viktigaste av allt CSN och lite jobbpengar ramlar in på kontot, gött!

Lördag: Ja vi ska bara njuta av varandra,och om det är fint väder hittar vi på ngt skoj ;)

Söndag: Mååååste packa en massa som Maja ska ta m sig hem, alltså kläder och sånt som jag ska ha heeeela sommaren, puh! Kommer oxå plugga idag! Maja åker hem, snyyyft!

Ja nu vet ni hur min vecka kommer att se ut i stora drag! Vad ska ni hitta på?

Over and Out!

Ordet är ditt
Så här skrev: Hanna

vad fint du lyckades med bilden vännen. den är verkligen en av de finaste bilderna jag någonsin sett! nästan så att jag vill rama in den ;) haha!

2008-05-18 @ 21:31:36
URL: http://spraka.blogg.se
Så här skrev: lisa

Ja det är väldans mumsigt!

2008-05-18 @ 21:41:26
URL: http://goofys.blogg.se
Så här skrev: lisa

håller med Hanna om att bilden på dig är grymt fin!

2008-05-18 @ 21:48:17
URL: http://goofys.blogg.se
Så här skrev: sanna

Superfin bild du har lagt in !
Hoppas du haft en toppenhelg !
Kram

2008-05-18 @ 22:15:54
URL: http://sannablomgren.blogg.se

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0