Tjolahopp tjolahej!

Ja go morron go morron mina vänner, jag är välmedveten om att det inte är morron! Jag har sovit uruselt i natt, varit vaken och drömt mardrömmar om vartannat, tror mitt undermedvetna inatt var orolig för min bror även om jag visste att det inte hänt honom ngt, därav sömnbrist, men han skickade sms i morse vid 630, så då blev jag lugn och kunde somna, och sov som en prinsessa tills 11.00, var på min mobil var fulltsmockad m missade samtal o sms, lite ångest har jag nu för att jag sov så länge, har jue massor o stå i idag! Så som ni nog förstår blev det inte någon träning i morse, blir nog en liten promenix m Johanna panna i stället o ja jag har inte glömt bort din hårfärgning ;D, är bara lite orolig! Sen så ska jag få middag hemma hos Josefine i kväll mums, kotlett o massa bruuuunsås, vi är båda såsomaner :) Solen skiner utan för mitt fönster så det är väldigt skönt, frågan är bara hur varmt det är, klarblå himmel och lite vind i träden, vad ska jag ha på mig? Om jag ska ta o smälla i mig lite frukost då, för snart ska jag o Goofy till vår alldeles egna P-park ;D Parken är ett måste för oss när solen skiner, det kankse är lite av ett beroende!

Vad ska ni hitta på idag mina vänner?

Over and Out!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

Ska Johanna färga håret? Ska du göra det på henne?? När? Idag?

2008-05-21 @ 12:21:08
URL: http://goofys.blogg.se

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0