Summan av kardemumman!

Ja som sagt blev det inte så mkt bloggande idag, hann inte ens m det eventuella blogginlägget hos Johanna, vi var nämligen ute och gick en sväng o sedan var vi o spelade två partier "Air Hockey" tror jag att det heter, sen var det bara att traska hem till Johannas stuga och sätta igång m slingorna som skulle bli av i hennes hår! Ååååå herregud sikken pers, fy det var läääänge sen jag var så nervös som jag var när jag skulle slinga frökens hår, började i hårbotten eftersom det var mörkast där, o sen fortsatte jag m sidorna o sedan resten av håret, men guuud det var jue alldeles för lite färg även fast det var inhandlat två förpackingar färg, men Johanna som e världens goaste och positivaste böna försökte lugna mig, "nej nej, lugn Saandra det har bara torkat" Och jag som är världens hystetiskaste o hettsigaste böna på jorden var jue sjuuukt orolig! Men resultatat måste jag säga blev över mina dåvarande förhoppningar! Är ändå lite orolig för att damen e aninges missnöjd ;D Ja sen kom iaf Josefine o då var det dags att laga till en musmsig måltid, som jag skrev i går så blev det rödvinsmarinerad kyckling file m klyftpotatis o sallad o hemmagjord vitlökssås, det smälte i munnen vill jag lova, vi ska göra om denna måltid i höst :)  Och vill ni ha bild och recept på måltiden så vet ni vart det ska kommenteras :) Mätta o belåtna hade klcokan slagit 21 och Cissi gled in, nu var det dags för Eurovision kvalet m Perelli o som många av er redan vet gick hon vidare, visst jag har mina personliga åsikter om henne men men låten e jue bra, mina andra favvisar Turkiet och Georgien tror jag att det var gick jue oxå vidare så jag är nöjd ;D Imon så ska det tränas, pluggelipluggas och det bästa av allt min älsking kommer, som jag längtat efter dig! Nu tänkte jag bjuda er på lite bilder från kvällens bravader!







Jag har även tagit fiiiiina bilder på maten vi åt, men ni vet vad som gäller om jag ska bjuda på de bilderna! Ja resultatet på slingorna är kankse inte det bästa på bild men det syns mer i verkligheten! Och vill avslutningsvis säga att jag vara smänre än smäst m min staving och särskrivining i detta inlägg men jag har o andra sidan druckit nästan en hel vinare och sen så har jag jue faktiskt bloggat så ni får vara nöjd iaf!



Suusa sött era hallonmumrikar!


Over and Out!

Ordet är ditt
Så här skrev: Johanna

Lilla vännen min blev väldigt nöjd över mina slingor resultatet blev ju mkt bättre än vad vi från början trodde:) Tack för hjälpen gums:)
sov nu så gott så ses vi tidigt imon bitti då ska de tränas:) Pok

2008-05-22 @ 23:51:27
Så här skrev: Katta

I löööööv den där bilden på dej!!! Haha du ser ut som värsta rapparen med flätorna och kepsen :p
Tur att du är så söt i vanliga fall haha

2008-05-23 @ 09:37:04
URL: http://stardusty.bloggspace.se
Så här skrev: Cicci

Nu när du lovar att även lägga ut recepten så tycker jag du ska lägga ut bilder på maten, speciellt från igår, det såg så gott ut.
Är du nöjd nu? :)
Ha en härig helg!

2008-05-23 @ 09:42:41

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0