Strålande lördag!

Filåt mina vänner för att det blev dålig uppdatering igår, men det var faktiskt inte mitt fel! Nämligen så att jag inte kunna logga in på min blogg, men nu gick det prima och den är dessutom flyttad!

Igår så roade jag mig m o pluggeliplugga, städa och sedan så var jag hemma hos Josefine och drack öl och filosoferade i solen, vi hade även satyg för oss mkt roade, har nästan lite dåligt samvete ;D! Maja kom och hämtede mig hemma hos Josefine vid 22 tiden så då åkte vi hem och åt läcker räkmacka och drack varsin öl!

Maja klev upp m tuppen och är just nu ute och cyklar, han går verkligen in för Vättern runt! Jag o andra sidan är lite av en slöfock så jag gick just upp ;D. Idag så ska vi åka till Båstad och äta glass och njuta av det underbara vädret, sen ikväll så blir det en romantisk middag och Eurovision ;D!

Blir nog inte så mkt uppdatering i dag heller måste njuta av det fina vädret och att min darling är här!

Hoppas ni får en alldeles alldeles underbar helg m massor av sol min vänner!


Over and Out!


Ordet är ditt
Så här skrev: Niclas

Tack =)

2008-05-24 @ 11:40:37
URL: http://nicbor.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0