Stolt...

Över mig själv...Seminariumet gick bra sååå gött o ha det gjort, sen vart det sol på Nyhem (dock inge plugg, illa), nu har jag förstädat (Plockat undan från golv o bord o diskat, retsen blir gör jag när jagkommer hem) o snart ska jag sticka i väg o träna! Jag e riktigt impad över Johanna (min träningskompis,dock kompis annars oxå hehe men men) hon har jobbat i dag,  hon ca 20 min cykelresa in till stan för o träna (toltalt 40 min) o sen ska hon träna på det, ja vad ska man säga, jag hade aldrig pallat! Mkt glad att hon gör det dock annars hade jag fått träna själv o det är inte skoj....

See ya later!

PS. Hanna o Lisa har förklarat för mig hur man lägger in bilder så har ni riktig tur så kommer det några sen! D.S

Ordet är ditt
Så här skrev: Hanna

This is Lisa writing from Hannas computer... Im am also very proud of you!!!! :D

2008-05-07 @ 19:47:30
URL: http://spraka.blogg.se
Så här skrev: Johanna

Ja fy va jobbigt de va å cykla hem men de e ju skönt när man e hemma :)

2008-05-07 @ 20:19:10

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0