Sovtajm!

Jag är ganska nöjd m mitt pluggande idag, jag har lagt ner ett par tiimmar på det o då har jag varit rätt flitig tycker jag nog allt, men det är jue det där, har min skalle varit flitig o tagit in all information? Hur ska man veta det?!

Imon ska jag upp m tuppen ska jue jobba på en förskola mellan 8-11.30, tillsammans m Josefine o Cissi, ska blir riktigt skoj, det som ska blir mest skoj är nog allt att få se hur Josefine o Cissi tar på sig förskollärarrollen, när vi har VFU så är vi jue ensamma o vi får aldrig en chans att se hur våra klasskamrater arbetar, men det ska jag jue få göra imon o dessutom få betalt för det, kan det blir bättre ;D Efter jobbet så ska jag o Josefine roa oss m att pluggeliplugga i solen på hennes baksida, hon har nämligen trädgård o grejer e avvis så det heter duga ;)

Sweet dreams mina vänner!

Over and Out!


Ordet är ditt
Så här skrev: lisa

Nej o nej! I wont come back, not yet!:D



Hur går det med plugget? Och hur gick det på jobbet? Levde de upp till dina förväntningar? :P

2008-05-28 @ 12:53:57
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Katten

Nu ska lilla sandri kolla sin mail och bli glad!

2008-05-28 @ 12:56:45

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0