Sommarlov skulle sitta fint!

Nu har Maja åkt hem, lr ja hem o hem, han skulle till Jönköping och jobba! Sikken underbar helg vi haft! Igår så åkte vi till Båstad och åt glass och tittade på folk ;D Det var första gången som vi såg Båstad, vilken idyll vi blev kära bägge två, skulle tagit massa kort var det tänkt men batterierna i kameran räckte bara till ett kort och det var på Maja vid en tennisbana så den får ni tyvärr inte se... På kvällen så åt vi "tapas" och tittade på Eurovision, mysigt! Idag så har vi varit och spelat minigolf sååå sköj :)

Jag har skickat m Maja massa saker hem för sommaren, inte lätt och packa för en hel sommar måste jag säga, så nu är klädutbudet för sista veckan i Halmstad innan sommaren begränsat! Men det ska nog gå ;D Ångrar iof redan nu att jag skickade m honom ett visst par skor men men.... Jag längtar vääääldigt mkt tills i sommar nu, har ingen motivation alls till o pluggeliplugga för salstentan i ledarskap på lördag!

Vad händer i veckan?
Imon ska jag jobba i min suuuuper goa 5-6a, dock bara fyra timmar men ska bli gött, jag hade tänkt att jag skulle cykla dit, nån som vet hur lång tid kan ta o cykla från Halmstad City ;D till Bäckagård? Sen så kommer jag spendera resten av dagen m näsan begravd i kurslitteratur. Ska bli härligt väder i veckan så jag hoppas på att Goofy vill sitta m mig i PP-arken o pluggeliplugga, gäller bara att jag har lite självdiciplin då o inte roar mig m annat :) Ja, jag kommer nog inte göra så mkt annat än o plugga i veckan. På fredag ska vi dock på ngt galej på skolan, och på lördag är det jue tentaskrivning o sen på kvällen ska jag umgås m mina underbara Halmstad brudar en sista gång innan alla försvinner på sitt, kommer sakna er väääääldigt mkt ska ni veta! Men tio veckor går fort ;D

Ojjoj vad klockan springer i väg, måste skynda ner till tvättstugan nu!


Over and Out!


Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0