Soliga Tisdag!

Härliga underbara bästa sol, jag älskar dig! Ja idag hade jag tänkt att jag skulle kliva upp vid 9 o börja dagen m en promenix, men som vanligt var min självdiciplin inte m mig, men o andra sidan så gick jag jue en massa igår så.... Pluggelipluggade på riktigt bra i går, så jag belönade mig m att kolla på några avsnitt av Gossip Girls o Greys Anatomy så klockan hann bli strax efter 2 innan jag kröp till kojs.

Vad händer idag?
Jag skulle veeeerkligen vilja ligga ute o plugga men jag får jue ingenting gjort när jag gör det så jag får stanna inne :( Ja det blir alltså en massa plugg idag, hoppas att ngt fastnar i mitt huvud! Goofy hade skickat sms i morse o frågade om jag ville m på Friskis, man fick tydligen ta m sig en vän GRATIS, o gratis är gott så det ska jag självklart göra, jag har aldrig varit på ett friskispass så det ska blir spännade! Nej om jag ska ta o sätta igång m mitt pluggande nu.....

Hoppas ni får en underbar dag i solen, njut när ni kan ;D

Over and Out!

Ordet är ditt
Så här skrev: lisa

Jag trodde du hade varit på friskis innan.... :)

2008-05-27 @ 12:48:35
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0