Sol, Sol, SOL!!!!

Jag älskar solen o värmen som nu finns ute det är verkligen helt underbart! Ett lyckorus i kroppen, o ett leende på läpparna. Snart ska jag bege mig till P-parken för o plugga o njuta av solen!

Idag så ska min Betty besiktas, Malin fixar det, håll en tumme för att hon går igenom utan något större problem! Och på torsdag ska jag jobba så gött o få lite slantar, vikariera som Specialpedagog är mkt roligt har gjort det en gång förut, kankse får träffa några av "mina" ungar i 5-6 an oxå de är såååå goa!

Ja så där har ni det som händer för mig i dag, snart parken, sen träning o ikväll lär jag la se lite fler avsnitt av One tree hill! Härligt o vara student!

 Vad ska ni hitta på?


Ordet är ditt
Så här skrev: Niclas

Tack så mkt! Hoppas ni har det trevligt i parken och att maten är god=)

2008-05-06 @ 17:19:20
URL: http://nicbor.blogg.se

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0