Snaaaart sommarlov ;D

Jag klev jue upp tidigt imorse dvs 7.45, det är vääääldigt tidigt för mig vill jag lova, men det e la lika bra att vänja sig eftersom jag i sommar börjar jobba kl 7 på morgonen :D Sen dess har jag pluggat, hunnit ta mig en powernap, o haft/blivit förhörd på telefon av Lisa, tänk om man kunde få göra tentan ihop skulle vara mkt bättre :) Jag vill ut, solen strålar ute medan jag sitter inne o häckar m massa litteratur blääääääää.... Snart ska jag bege mig in till stan o inhandla alkohol, måste även panta den jäkla panten jag har här hemma, kan jue inte stå över sommaren! För de små slantarna ska jag nog ta o handla mig lite tentagott! Jag försår inte varför man ska behöva ha denna fruktansvärda ångest inför en tena, det är jue inte värre än att man får göra om den. Jag har bara blivit U på en tenta sedan utbildningen startade, väldigt bra av mig tycker jag, den gamla Sandra var minsann inte så flitig. Det e jue snart 2 år sen jag började plugga jisses amalia vad tiden går fort när man har roligt! Nej nu ska jag ta o läsa anteckningarna en gång til o sedan göra mig iordning lite grann! Ikväll ska jag jue oxå på Högskkolefesten, ska bli skoj, tänkte ta m mig kameran o fota en massa så ni får se vad vi roade oss m ;D!

Over and Out!

Ordet är ditt
Så här skrev: Hanna

tack vännen :) snart ses vi!

2008-05-30 @ 14:43:54
URL: http://spraka.blogg.se/
Så här skrev: Niclas

Lycka till idag!

2008-05-31 @ 12:00:25
URL: http://nicbor.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0