Sikken underbar dag...

Jag började m att gå en sväng inne i stan medans jag väntade på Goofy, letade efter födelsedags present till Josefine o Cissi dock utan framgång.... När Goofy äntligen kom så begav vi oss ut på en timmes promenix runt Nissan. Det är så sjukt vackert på den rutten ska ni veta, känns som att man är ute på landet även fast man bara är ett stenkast från stora staden :) Här kommer lite bilder från promenixen!

         

Se så underbart!

Efter promenixen så blev det P-parken som vanligt dock var det aningens kallare idag men jag är lycklig ändå för att solen sken! Inte så mkt plugg för min del, läste hela fyra sidor tror jag, Goofy däremot e nästintill klar m sin nedrans bok! Goofy gjorde fiiiiiiina flätor på mig i parken oxå, vill ni se? Skiter i om ni inte vill det för då är det bara till o blunda!

 

Vad tycks? Kanske borde hon ta o byta utbildning....

Nu ska vi äta bakpotatis m skagenröra o göra inget vettigt alls!

Over and out!


Ordet är ditt
Så här skrev: lisa

Tänk vad mysigt vi ska ha det! Är ju inte klokt!! :D

2008-05-13 @ 19:25:27
URL: http://goofys.blogg.se

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0