Sikken dag!

Ja idag har jag som jag tidigare skrivit jobbat, det har varit en riktigt underbar dag lärorik o rolig känns verkligen gött att veta att jag valt rätt utbildning! Längtar så tills jag får min egen klass o kan hitta på massa roliga (lärorika) uppgifter....

Morgonen började med att jag agerade specialpegagog, sedan var det speciallärare o efter lunch fick jag vara m på "matte tipsrunda" som var mkt givande och sist men inte minst hade jag läxhjälp i engelska!

Eftersom det inte blir nån träning idag så bestämde jag mig för att gå hem, gick förbi Ica Söndrum o köpte mig honugsglazerade kammben som jag ska mumsa på till middag! Jag promenixen blev inte hela vägen hem dock fick ont i fötterna när jag kom till Alevallen så därifrån blev det buss. Någon som vet hur långt det kan vara mellan Bäckagård o Alevallen? Känns som det var en bit iaf, lite duktigt av mig:)

Ja o vad händer resten av kvällen, jo den blir lugn. Ska nog plugga lite, kolla på One Tree Hill o sen så ska jag tvätta!

Ja nu har jag "helg" gött blir, en skoj helg m mkt värme har jag hört!

Fredag: Träning m Johanna, P-parken m Goofy o plugg, sen ska Goofy laga hennes mammas Räkris till mig så skoj att hon ska laga mat för omväxlingskull hehheheh...

Lördag: Ja blir la P-parken på dagen, ska försöka få m Goofy ut på promenix, tror inte att hon e så svår övertalad! På kvällen blir det uteservering o utgång m Goofy, Johanna o Sanna, skööööööj.... Hm kanske ska ta o införskaffa ng ny topp tills dess!

Söndag: Ja ingen speciellt bestämt, men bakfylle pizza o en film är nog ett säkert projekt för söndagen!

Over and out!

Ordet är ditt
Så här skrev: lisa

Eeeeeh!!?? Ska jag laga mat??!! Vafan.... :(

2008-05-08 @ 16:15:41
URL: http://goofys.blogg.se

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0