Riktigt skoj!

Just hemkommen från Friskis, riktigt skoj var det minsann, inte så jobbigt för mina muskler men sjuuuukt jobbigt för min kondition så det är precis som jag vill ha det ;D Så jag o Goofy ska dit igen på torsdag! Det blir allra sista gången jag roar mig i en träningslokal på heeela sommaren. Nästa vecka ska jag jue bosätta mig hos min kära mor o far så då blir det en annan slags träning, tänkte gå upp varje morgon o simma ett par längder i poolen o sen har de jue Otis (hund) så det kommer bli en hel del promenixer! Nu hade jag tänkt att äta Carbonara o kolla på ett avsnitt av Greys, sen så ska jag ta o fortsätta pluggeliplugga, ska nog köra på Goofys taktik o inte bara läsa utan skriva oxå kan sätter sig kankse mer då, håll en tumme ;D

Over and Out!

Ordet är ditt
Så här skrev: Anonym

om MAZI är seg att lägga in min komplettering (förutsatt att den är okej) så måste jag nog tyvärr klara den... annars får jag nog inte till csn i höst väl? :( lagom kul :(

2008-05-27 @ 18:44:55
URL: http://spraka.blogg.se/
Så här skrev: Niclas

Tack så jättemkt!

2008-05-27 @ 19:31:52
URL: http://nicbor.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0