Pls don`t leave me!

Nu är det snaaart dags att gå o sova för fröken Anderstedt, väntar bara på att mitt nagellack ska torka! Venne egentligen varför jag väntar för att hur länge man än väntar så lyckas det alltid bli bucklor och annat shit i det när man sover, sjuuukt irriterande!

Två utan mina allra bästa vänner har problem m hur jag skriver, dvs särskrivningar och stavfel men jag vill bara säga er en sak; Älska mig för den jag ärrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Imorn kommer det inte bli så mkt bloggande av mig, har ännu en fullspäckad dag, skola mellan 9-14,30 sen så ska jag hem till Johanna o färga hennes hår, blev inte av idag, jag är nog ännu mer nervös nu tror  jag men jag förstår inte varför har ju gjort det x-antal gånger på mig själv, Maja och mina syskon men men.. Blir kvar hos Johanna heeeela kvällen för att jag ,Johanna och Josefine ska ha en romantisk middag ;D, sen så ska vi kolla på hur det kommer att gå för Perelli i Eurovision kvalet, då kommer även lilla Cissi joina oss ;D Ja det är just därför det inte kommer bli så mkt bloggande, hinner nog m ett litet inlägg hos Johanna panna iaf, om jag (ni) har tur :)

Sov så gott, mina vänner!


Over and Out!


Ordet är ditt
Så här skrev: Niclas

Jag tog inte bara med mig våren, tog med mig sommaren också ;-)
Hoppas ni får det trevligt ikväll!

2008-05-22 @ 10:32:59
URL: http://nicbor.blogg.se
Så här skrev: Katten

Självklart älskar jag dig för den du är lilla plutt!! Fast du inte kan stava.... haha :D
Ja gud va vi ska leka i sommar, så håll tummarna på att d blir bra väder bara....!!!

2008-05-22 @ 12:34:01
URL: http://stardusty.bloggspace.se

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0