Piss vare skit vare lingondricka....

....som min samo (farmor) skulle sagt! Fy ont i magen, knäpp i skallen o ångest som heter duga...Mitt hjärta frågar min hjärna (återigen) why why why, jag har jue sagt åt dig så måååååååånga gånger förut! Ja jajajaj jag vet att jag borde börjat plugga tidigare och mer är vad jag gjort får hjärtat får till svar! Inser jag hur usel jag är? Nja tveksamt, känslan börjar dock växa sig starkare, imon kommer det inte bli skoj, stress stress o åter stress! Varför kollade jag på säsongsavslutningen av Greys som dessutom var ett dubbelavsnitt? Varför målade jag naglarna? Varför har jag pratat en massa i telefon o beklagat mig istället för o plugga????? Blir inte klok på mig själv! Nej nu ska jag läsa igenom anteckningarna en gång till, innan det blir sängen, imon ska jag ta mig tusan kliva upp 7.30 hur jäkla trött jag än är o där med basta! Kankse borde be till gud, inget jag vanligtvis gör men vid tillfällen som dessa kan det jue kankse löna sig lr vad tror ni?

Sov gott o dröm sött mina rumpnissar!

Over and Out!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0