Pannkaks kalas

Nu har jag spenderat heeeela dagen (12-18) i solen m Goofy så härligt... Lite plugg blev det iaf har läst 2 artiklar av alla 100 vi ska läsa men bättre än inget! Jag förstår inte, jag vill jue ej bli SVART men visst fan vill solen att jag ska bli det, jag fick strippa i parken ena plagget efter det andra åkte av, leggings o t-shirt, kände mig naken om baken hahhhhah.... O Goofy sa dessutom att jag skulle ta ner banden på linnet, men där fick jag banne mig dra gränsen! Så nu är jag bajsbrun på stället där solen inte fått lysa o blå .... där jag inte haft tyg som täckte, så imon så måste jag sitta i solen med banden nere, folk kommer jue undra varför jag solar.....

Vi har just ätit mumsiga pannkakor m vanilj o jordgubbs glass, mummmms smakar som när man var liten o mamma hade gjort det.... LOVE IT!

Jajajaj, nu ska jag dricka min öl o Goofy sin cider, vi har köpt VÅRT favvo snacks som vi ska avnjuta sen (ostbågar, helst i mängder)

Over and out!

Ordet är ditt
Så här skrev: lisa

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMmmmmmmmmmmmmmmmmmm OSTBÅGAR

2008-05-10 @ 08:45:10
URL: http://goofys.blogg.se

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0