Önskemål, tack!

Finns det ngt tristare än regn? Hmm jag tycker nog inte att det gör det, visst jag är la ingen fan av snö heller men regn tar fan priset! Vååååår, sol och en tempratur på minst 15 grader tycker jag att det borde vara men nej nej varför uppfylla mina önskningar... Har ni vår hos er? 

Jag fick iaf bytt mitt linne som jag köpte på HM i fredags (var jue hål i) och det bästa av allt är att i dag så kom den suuuper efterlängtade skjort/tunikan som jag beställade för ettag sen, den e sååååå fin, som jag längtat ;D

Jaha då var jag ledig tisdag, onsdag då måste verkligen plugga nu, börjar få lite panik tentan är jue lördag den 31 och jag kommer inte hinna plugga i helgen efetrsom min darling är här då, så det gäller att ta till vara på tiden!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva i min blogg, känns som jag bara berättar om saker jag gör, har ni några önskemål?


Over and Out!

Ordet är ditt
Så här skrev: Becka

Ja, 3,5 år är det :) Vilka klasser har du haft praktik i?
Ja, det går fort som fan! Riktigt läskigt är det att man ska klara allt själv sen, haha!

2008-05-19 @ 17:09:26
URL: http://boojkie.blogg.se

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0