Om folk bara visste...

Jag bor jue ändå i en rätt liten stad, men läser en del bloggar, dels "kända" dels okända. Händer att jag ser folk på stan vars bloggar jag läser, känns lite konstigt egentligen att de inte har en aning om vem jag är fatän det känns som  om jag känner dem eftersom jag läser deras bloggar. Vet jue vad de gör på dagarna och vilka de umgås med och sånt! Ja, det är allt bra märkligt! Dock tror jag att det är viktigt att inte tro att man känner personen helt och hållet eftersom att det fins mycket  mer hos en människa än det som skrivs på ens blogg. 

Nu har jag äntligen sett det efterlängtade OTH avsnittet, mycket bra lääängtar tills nästa kommer ut! Ja, vad händer idag då, jo jag ska ta o diska o duscha til o börja m sen så kommer Goofy hit o så ska vi pluggeliplugga, runt fem tiden ska vi möta upp några goa tjejer på stan för lite shopping av födelsedagspresenter och sen blir det pizza och uteservering, en riktigt trevlig dag med andra ord!

Over and Out!

Ordet är ditt
Så här skrev: Katta

Ja man ska inte lita för mkt på det som står i bloggen, som i din där det står om plugg jämt folk kan ju faktiskt tro att du verkligen är ambitiös haha :D
Förstår va du menar med att det känns som man känner dom, jag kan ju med hjälp av typ 3 värmdöbloggar hålla reda på vad halva värmdö pysslar med.. Fast så är ju värmdöfolk ett släkte för sig också!

2008-05-14 @ 12:34:06
URL: http://stardusty.bloggspace.se

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0