Ny joggad...

Nu har jag varit ute o intervallat i 30 min, jogging och walk... Fy så jobbigt det var, jag kom efter ca 30 sek jogging på varför jag inte joggat utomhus, det är jue sjukt mkt jobbigare än på ett "springband" men envis som jag är så hade jag mitt mål ingen hemgång förräns 30 min, duktig Sandra säger Sandra:) Jag förstår ej varför amn ska efter svettans ngt så jävligt e jue sjukt äckligt men jag antar att det är bra, lr? Nu ska jag göra lite situps o sen ta mig en snabb dusch för om 40 min kommer Goofy o då blir det liv i lukan!

Ha en alldeles alldeles underbar lördag gott folk!

Ordet är ditt
Så här skrev: lisa

japp nu blir d snart liv luckan kan du tro!!! :P

2008-05-10 @ 10:13:21
URL: http://goofys.blogg.se

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0