Nattuggla...

Ja nu har jag sett fem avsnitt av One tree hill, jag som trodde att serien var slut men icke, gött o ha ngt o titta på. Började dock titta på dessa kl 22 efter Cashmere mafia gillar den serien men ibland kan den vara lite väl lik Sex and the city. Ja kul m en serie som det finns nya ansnitt av, har sett alla Greys, Private Practice, Desperate o Gossip girl har säkert missat nån serie nu! Vill se alla Prison Break bara för att jag e In Love with, M Scofield men nej jag ska njuta i lagom doser ,skulle jag se alla skulle jag få abstinens, och det är jue  faktiskt härligt att få njuta av FINA W.M en gång i veckan.

Nej om jag skulle ta o klättra upp i min säng.....


Natti natt till er som inte redan sover :)

Ordet är ditt
Så här skrev: Hanna

wiii! oth är bra grejer det :D

2008-05-06 @ 09:55:31
URL: http://spraka.blogg.se

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0