Mellanlandar...

Ja idag har jag haft heldag i skolan (10-14) gillar denna kursen m namn Ledarskap väldigt mkt måste jag säga, intressanta föreläsningar, litteratur o duktiga föreläsare som det ska vara :)

Sedan har jag suttit i P-parken en sväng, gillar den skarp, Lisa o Hanna pluggade o jag matade fåglarna m banan så det blev värlskrig melllan fåglar av samma ras o av olika raser men värst var nog kriget mellan Mig vs Hanna o Lisa som inte ville att jag skulle mata de hungriga fåglarna, jag bara undrar vem ska annars göra det?! :)

Nu ska jag strax i väg o träna m Johanna, ngt jobbigt danspass, sen så ska vi la ta o göra lite siitups oxå ska blir skoj! Jag e så stolt över oss, vi har redan planerat in tre träningar denna vecka o det ska vi ta mig tusen fixa, men ack så ont vi kommer ha, men det är det värt!

Föresten, jag har bestämt mig för att lyssna på Goofy o Katten, det blir jobb på torsdag om jag lyckas få tag i M, men hon verkar vara väldigt upptagen! Tack för hjälpen, jag har jue så svårt för o bestämma mig!


See ya later alligator

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0