Lite mer om mig...

Femton "är du?"
1. Är du snygg? - nja, skulle nog definera mig som söt.
2. Är du fet? - nja
3. Är du smal? - nja
4. Är du en sportfåne? -Nope
5. Är du rolig? - Jo jag e nog allt bra rolig
6. Är du sjuk? - lite allergiskt
7. Är du feg? - nja, kanske ibland
8. Är du törstig? - Lite grann.
9. Är du 15 år? - nej, herreguuuud var jue 10 år sen, gammal som gatan ;D
10. Är du rik? - Svårt att vara som student.
11. Är du fattig? - Alltsom oftast.
12. Är du smart? - Jag har mina stunder :)
13. Är du shoppingsugen? - Alltid, fy så mkt fint jag vill ha, HELA tiden...
14. Är du ressugen? - Ja så härligt det skulle vara.
15. Är du saknad av någon ? - Jo av Maja, min famlij och mina vänner, hoppas jag på iaf :)

Fyra "skulle du?"
1. Skulle du vilja vara längre? - Ja verkligen.
2. Skulle du vilja väga mer? - Hade jue suttit fint med ett par kilo mindre..
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? - Jaaaaaa i drömmarnas värld har jag jue 2 karlar ;), så självklart m Wentworth miller, snyggaste killen på jorden
4. Skulle du dricka dig full nu? - Nej känns lite för tidigt för det.....

Åtta "kan du?"
1. Kan du vifta på öronen? - nope
2. Kan du slicka dig på näsan? - jupp
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - nope
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Nej guuud nej min mun går nog i ett...
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? - Jo kan jag nog....
6. Kan dina vänner lita på dig? - Självklart, om det väl gäller så är jag tyst som en mussla.
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? - Hmmm, har i navelen redan , fult m 2 ;D

Fyra "antingen eller"
1. Pierca tungan eller näsan? Men, får nog bli näsan isf...
2. Vara seriös eller rolig? Självklart rolig....
3. Brinna upp eller drunkna? - Men nej ush så hemskt, jag vill inte välja, låt mig slippa!
4. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - Mina föräldrar såklart, börjar känna att det är för yngre förmågor....

Fyra "ärliga svar"
1. Tycker du om någon just nu? Ja massor m många,Maja, min familj och mina vänner.
2. Sol eller måne? - Solen är givet, älskar jue värme....
3. Vinter eller höst? Ingen av de är min favvo årstid, men jag får välja hösten, den kan jue vara varm...
4. Soligt eller regnigt? - SOL, vem väljer regn lixom!!!!!

7 "om dej"
1. Hur mycket är klockan just nu?  12.30
2. Fullständigt namn? Sandra Anderstedt, har 2 mellannamn men de bjuder jag inte på ;)
3. Vart vill du bo? Hmmmm jag venne riktigt än, men Värmdö lr Halmstad.
4. Hur många barn vill du ha? 3, två flickor och 1 pojke men får jag färre lr mer så är alla uppskattade.
5. Vill du gifta dig? Jaaaaaaaaaaaa!!!!
6. Är du kär? Kär o galen.....
7. Favoritårstid? Sommaren!

Fem "har du inom dem senaste 24 timmarna.."
1. Kysst någon? - Nope
2. Blivit kramad? Nope
3. Känt dig fånig? - Nope
4. Saknat någon? Ja, Maja o två gammla vänner!!!!!!!!!!!


Skojsigt var det :) Men lite sorgligt att jag inte blivit varken kysst lr kramad de senaste 24 timmarna så  jag hoppas på att jag i dag kommer få massor m kramar av Goofy......


Over nad Out!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

"2. Är du fet? - nja"
Är du dum i huvet? - JA!

Självklart ska du få massvis med kramar.. Fick du verkligen ingen igår? Jag tycker jag kramas jämt....

2008-05-16 @ 12:56:01
URL: http://goofys.blogg.se
Så här skrev: Katta

Var hittade du det där 14is quizzet?? Knäpp-Sandra som svarar på fjantfrågor, håller med Lisa att du är dum i huvet, tror nån har en skev bild av sig själv!
Om du inte skärper dig ska jag börja kalla dig för ditt favoritmellannamn haha :D
Kram på dej

2008-05-16 @ 14:17:15
URL: http://stardusty.bloggspace.se
Så här skrev: Katta

Var hittade du det där 14is quizzet?? Knäpp-Sandra som svarar på fjantfrågor, håller med Lisa att du är dum i huvet, tror nån har en skev bild av sig själv!
Om du inte skärper dig ska jag börja kalla dig för ditt favoritmellannamn haha :D
Kram på dej

2008-05-16 @ 14:17:20
URL: http://stardusty.bloggspace.se
Så här skrev: Hanna

Svar: Tack så mycket :)

2008-05-16 @ 16:47:58
URL: http://vemod.devote.se
Så här skrev: Sara

kul! :)

2008-05-16 @ 17:19:28
URL: http://littlenova.blogg.se

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0