Lite ensamt...

Det känns aningens tomt här i min 26 kvadratare nu när det har varit fullt hus sedan i tisdags, tyst o lite ensamt....Men ensamheten brukar gå över rätt fort, jag har skola i mon, på ons o på tors jag har inte riktigt bestämt mig för om jag ska gå till skolan på torsdag. Det är nämligen så att jag blivit erbjuden jobb den dagen så jag är verkligen i valet o kvalet....Dels känns det inte alls bra att skippa skolan efetrsom vi typ har åtta skoldagarn denna kursen o sals tenta men o andra sidan som skulle det verkligen vara ett tillskott i kassen i Juni att få sig en slant då jag tills dess inte hunnit tjäna in så mkt. men ändå har massa räkningar. Hm, hjälp vad tycker du att jag ska göra?

Jag har mina rutiner innan jag kan gå o lägga mig. De följer nedan:

Packa väskan för imon

Fixa matlåda

Lägga fram kläder

Prata m Maja

Allt är redan avklarat så vad väntar jag på, hm tjaaa kan man undra, skulle tro att jag inte är tillräckligt trött än o jag har definitivit inte fått min ranson internet de senaste dagarna så det är massor att ta igen:)

Åååååå jag hoppas att det inte blåser så mkt imon så vi kan sitta ute o äta lunch, så mysigt. Håll en tumme för det!

Nej ni, jag får nog allt ta o gå o lägga mig nu inge skoj o  vara trötter imon!


Sov gott & dröm sött!


Ordet är ditt
Så här skrev: Hanna

Du är flitig bloggare!! PRIMA!

2008-05-05 @ 08:47:59
URL: http://spraka.blogg.se
Så här skrev: Katta

Självklart ska du jobba på torsdag, man behöver pengar när man är fattig student!!

2008-05-05 @ 09:00:25
URL: http://stardusty.bloggspace.se
Så här skrev: Lisa

som jag sa igår...JOBBA! ta våra anteckningar...

Jag är ju nästan jämt hos dig baby så du ska nog inte behöva känna av den ensamheten nå vidare.. Plugg i p-parken idag, och alla andra soliga dagar, du kommer vara omgiven av folk jämt! Du kommer längta efter att få vara ensam!!! :D

2008-05-05 @ 09:17:30
URL: http://goofys.blogg.se

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0