Kvällen...

Nu har jag o Maja ätit middag, till förätt blev det tomat, mozarella i olivolja m massa kryddor mums! Sen 
vart det min goda paj, den e verkligen god om jag får säga det själv :)  Detta avnjöts med ett gott rödvin hehehheh...Till detta tittade vi på en film, himla konstig men Maja gillar såna filmer o jag e så snäll så jag står ut, No Country for old men hette den tror jag! 

Nu tittar vi på Efterlyst o jag e glad för att jag vågar ej kolla på det när jag e ensam!

Ja snyft imon åker Maja hem o jag venne när vi träffas nästa gång fy dåliga känslor i magen.... Men det e iaf jätte roligt  att Malin o Mia kommer imon. Så helgen ska spenaderas med dem oxå  ska vi träffa Lisa  på lördag så skoj vi ska ha :)

Nej nu ska jag titta vidare, ha en fortsatt trevlig kväll!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0