Kan jue inte sitta här o Gluffa...

....får la ta o gå o lägga mig! Fy så jag har gluffat chips o cola idag, illa! Det får blir en jogging tur imon bitti så kankse det känns lite mer ok ;) Imon blir en skojsig dag, födelsedagskalaset som jag sett fram emot heeela veckan går av stapeln! Så det blir alltså först middag hemma hos Cissi, sedan bär det av till stan för uteservering och utgång jiiiippi! Hoppas bara smhi väljer och ändra sin prognos för morgondagen inatt, för den ser inte ut som jag vill, massa gråa moln och låg temperatur fy bubblan!

Sov gott mina vänner!

Over and Out!

Ordet är ditt
Så här skrev: Hanna

du och ditt smhi ;) toka!

i morgon får du se oss... IN REAL LIFE!!! det du... inte alla som får ;)

Godnatt :)

2008-05-17 @ 00:00:12
URL: http://spraka.blogg.se
Så här skrev: lisa

Gick jag o la mig efter dig och gick upp innan dig? du sover då jämt!

2008-05-17 @ 10:21:21
URL: http://goofys.blogg.se

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0