Jupp Tupp.....

Jaha idag så hade jag förläsning på förmiddagen riktigt givade gillar våran föreläsare M mkt! Sen vart det P-parken m Goofy en sväng, lite plugg o lite glutt på folk även det mkt givande! Om en timme ska jag träffa Johanna o då blir det träning, vi ska gå på Step up o Muskel spännade o mkt jobbigt hoppas jag! Sen blir det hemgång o en TV kväll hade jag tänkt mig har köpt cheddar popcorn så det ska jag gluffa mummmmmmms!

Någon anonym hade kommenterat under inlägget, "Allra goaste" jag e så nyfiken på vem det kan vara mina gissningar är på Minna, Johanna eller Josefine, kan det vara nån av er? Det stod iaf "Jag kanske inte heller gillar bild på mig!!!!!" Om du ger dig till känna så kan vi ha en förhandling, OK?!

Jag har fått jobb i dag tills i sommar, gött, dock visste han inte om alla veckor kunde bli hela men jag tar det som ges o kan jue vara skönt o vara ledig lite här o lite där....

Avslutningsvis vill jag bara säga att jag har världens bästa mamma o pappa!

Over and out!


Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0