Jag ljög.....

Filåt men jag måste berätta för er att i går när jag fyllde i allt under "DataNörd" inlägget så ljög jag, ber så mycket om ursäkt. Efter Smeknamn: Så skrev jag att jag alltid velat ha ett smeknamn....Mitt svar är delvis sant för mitt huvud vandrade tillbaka till skoltiden då alla fick smeknamn på sina namn men aldrig jag, snyft dettta var en jobbigt tid i mitt liv ska ni veta. Men på senare tid så har jag en del smeknamn o dessa följer nedan:

Sponge

Minnea

Sandri

Lilla Stora syster

Nej du är min Maja (hehehhe, Maja gillar inte alltid sitt vackra smeknamn)

Dessa är nog dem som används flitigast, tror jag så vill därmed rikta ett stort tack till, Goofy, Minnea, Maja o Bror som givit mig dessa smeknamn och därmed låtit mig var som alla andra mohahhahahh

Over and out!

Ordet är ditt
Så här skrev: lisa

du e ju för söt!

2008-05-13 @ 13:03:17
URL: http://goofys.blogg.se
Så här skrev: Katten

Men nej tacka inte mig som kallar dig för Sandri nej nej jag är tydligen inte värd att nämnas i sammanhanget!

2008-05-13 @ 13:08:19
URL: http://stardusty.bloggspace.se

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0