Invigning för Josefine i P-parken!

Jaha idag var det som sagt skola i heeela fyra timmar, inte så jobbigt som det låter ;) Satt ute under hela seminariumet o sedan på lunchen så var endast instängd i 1,5 timmar. Skolans äckligaste:

Två klasskompisar höll på och bli nerbajade av en fågel och den var inte lite vill jag lova ;D

Sen det snuskigaste av allt en annan klasskompis hade igår roat sig m o äta broccoli m larver i fy bubblan såååååå äckligt!

Efter skoldagen så vart det shopping av födelsedagspresent till Cissi, så nu är vi näääästan klara m deras presenter! Och sedan hamnde jag i stan m Josefine, Goofy och Enzo (hund) bägge töserna fick sig ngt fint shoppat men nej inte jag inte! Slutligen så hamnade vi i P-parken, vad annars lixom, var jue sol ute. Där avnjöt vi lite donken mat ger betyg 3 S, var jue rätt så hungrig! Som om inte det var nog så lyckades vi ta oss in till stan där det på Hemköp inhandlades Cola o snask muuuumma, njutning tillfullo måste jag säga nästan värt 5 S!!!! Så idag, har jag, Josefine, Goofy och Enzo spenderat 6 timmar i P-parken, massssa m frisk luft så vi alla kommer somna som stockar ikväll.


     !image71


Over and Out!


Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0