Illa, illa gorilla....

Ja, fy sikken fyndig rubirk, inte ;D... Nu är jag just hemkommen från skolan, lyckades försova mig i morse, illa! Men men sånt e livet, jag åkte jue iaf till skolan för att gå på frågeseminarium, lite givandet var det nog allt ;) Nu ska jag snaaart äta äta äggmacka m majonäs och salladskrydda mumsigt! Vad händer resten av dagen då? Jo Josefine och lille Enzo är på väg hit vi ska in till stan o byta min tröja o kolla på byxor ;D Var jue oxå tänkt att vi skulle ta oss en glass men just nu ser det ut som det ska börja regna vilken minut som helst inge skoj alls. Vi blivit lite för bortskämnada med de höga tempraturena som vi haft  den senaste tiden, pratde dock m min svägerska  (fy så vuxet det lät ;D) för nån dag sen och uppe hos dem hade det snöat ushhhhhh.... Ja efter turen på stan så ska jag hem o byta om för ikväll är det Step och Muskel som ska tränas, ska bli...JOBBIGT ;)

Over and Out!

Ordet är ditt
Så här skrev: Johanna

SVar; joo hon är ju bara det ;)

2008-05-19 @ 17:12:21
URL: http://frokenjohanna.blogg.se

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0