HomeComing Queen....

Ja nu är jag hemma, har varit en dag i hetsets tecken må jag säga! Dagen blev jue inte riktigt som jag tänkt mig, ingen träing i morse och ingen promenix m Johanna heller utan i stället så lyckades jag smälla i mig 2 glassar, fy sikken ångest jag har nu, men det var riktigt mumsigt vill jag lova! Den ena var en sandwich som avnjutas i Goofys sällskap i PP-arken ;D Den andra var en i "hemagjord" våffla m en kula hallonsorbe och en kula pecankola som avnjöts på Stora Torg m Johanna! Ja sen så har jag tillsammans m Josefine roat mig m o plugga ikväll, gick riktigt bra :), fick såååååååå himmlans god middag, fläskkotlett m koktpotatis och brunsås i määäängder! Undra om jag ska ta och göra det till en vana, nu undrar ni säkert vad det är jag hade tänkt och göra till en vana och det ska jag berätta för er mina kära vänner, vad sägs om att jag dagligen bjuder på dagens måltid, alltså vad jag ätiit för ngt, skulle det vara skoj, ni får avgöra! Lyckas jag få 10 kommentarer från olika personer så kommer det till stånd! Så många som redan har Dagens Outfit, dagens doft o allt vad det nu är... Så jag tänkte att jag skulle skilja mig från mängden!

Hoppas ni haft en alldeles alldeles underbar dag!


Over and out!

PS. Det kommer självklart visas en bild på Dagens Måltid om det nu blir verklighet DS

Ordet är ditt
Så här skrev: Anonym

hur mår guldtjejen idag?=)

2008-05-21 @ 22:00:30
URL: http://jnm.blogg.se
Så här skrev: Lisa

Men alltså hur kul är det att kolla på mat då?

2008-05-21 @ 22:06:30
URL: http://goofys.blogg.se
Så här skrev: Lisa

Jaja... Gör som du vill! :D

2008-05-21 @ 22:20:30
URL: http://goofys.blogg.se
Så här skrev: Josefine

Jag trodde du skulle göra till vana att äta hos mig =)haha

2008-05-21 @ 22:33:23

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0