Högtider....

....är så fruktansvärt överskattat. Alltid ska det vara massa saker o göra hit o dit, när man var yngre var det ännu viktigare. Planerades lååångt i förväg o slutade alltid i fylla i nån buske :) Valborg är en av dem ÖVERSKAATTDE högtiderna enligt mig, ja visst hade jag trevligt igår, grillning i regnet på Bolmens o sen hem till mig n sväng jag, Maja, Lisa och Johanna som aningen avslagna :) Sen in till stan o Bulls uteservering en sväng....

Ja idag blir det nog inte mkt gjort,mys m Maja troligen innomhus då det regnar ute, så triiiist m regn. Men o andra sidan får vi lite kvalitetstid o det får vi jue ej allt för ofta :)

Ha en bra dag!


Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

Hihi.. innan jag läste din blogg så skrev jag typ om exakt samma saker... Great minds think alike! :)

2008-05-01 @ 11:55:19
URL: http://goofys.blogg.se

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0