Heldag i parken!

Ja det är precis vad jag roat mig med i dag, spenderat hela dagen i parken m sol (typ 18 grader), plugg, tidningar, folktittande, skitsnack o sen vart det grillad kyckling o potatisgratäng m öl till myssssssss.....

Ja nu ska jag ta o plugga lite är nämligen så att jag imon äntligen ska bli klar m kursen Inkluderande syn-arbetssätt har väntat på detta i typ en månad nu. Anledningen till att det inte blivit av tidigare är för att jag ska göra seminariumet m en tjej som gjorde klart sitt arbete i förrgår, blir så less på människor ibland!

Sen blir det allt lite One tree Hill o så har jag lovat min kära vän K att ringa jag e så dålig på att höra av mig till honom såvida att han inte mår dåligt eller ngt sånt, jag e så glad att han är han för att jag tror ingen annan av mina vänner skulle kunna vara min vän om det vore så! Du e bäst K!!!!!! Hahahhahah helt sjukt, telepati, nu ringde han precis när jag satt o skrev om honom!


Jjajajaj om jag ska pluggeliplugga lite nu då!


Ordet är ditt
Så här skrev: Anonym

Du ska se mig! jag är såååå röd. fråga lisa! :O

2008-05-06 @ 21:55:50
URL: http://spraka.blogg.se
Så här skrev: Anonym

Du ska se mig! jag är såååå röd. fråga lisa! :O

2008-05-06 @ 21:56:11
URL: http://spraka.blogg.se

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0