Grym, Grymmare, Grymmast!

Ja det är precis vad jag o (Josefine) varit idag! Klev upp m tuppen imorse dvs 6.45 o jobbade mellan 8-11.30, var mkt lärorikt, första gången jag varit på en kommunal förskola! Tänkte bjuda på en dagens dialog:
En liten flicka i 3-4 års ålder klappar på min arm o säger " Du.... man får faktiskt inte måla på sig!"
Jag funderar en stund innan jag inser vad hon menar o säger m ett stort leende på läpparna "Jag har inte målat på mig, jag föddes m såhär brun hy o färgen går inte bort" Flickan tittar lite skeptiskt på mig en stund, med en min som sa mig att hon nu var väldigt förundrad! Hhahhahaha barn kan verkligen vara alldeles underabara ibland!

Ja efter jobbet så åkte vi hem till Josefine o placerade oss i solen på hennes baksida m massssssssa plugg, cola o lite gott ;D Vi pluggade o pluggade o pluggade.... Vi tog en liten paus i pluggandet o begav oss till flygstaden för att inhandla tillbehör till en räkmacka som kom att bli våran middag, mumsfillebabba! Efter middagen så försåg Josefine oss m varsit glas rosevin m en skvätt fanta i o vi fortsatte pluggandet, ja vi satt heeela kvällen o pluggade, kom just hem! Ja jisses sikken lååång dag, jag hoppas nu verkligen att det satt sig mkt kunskap i min hjärna!

Vad händer imon?
Imon så ska jag, Goofy o Josefine spendera dagen i PP-arken m plugg o sooooool, sen så ska jag o Goofy även ta o träna ;D

Ja till er som tror att min sjuukt dåliga stavning o svenska i detta inlägg  beror på att jag antigen är full, invandrare eller gör det för att irritera någon så kan jag bara säga, blääääääääääääääää på er..... Jag e bara sjuuukt slut i skallen, o det är för att jag pluggat alldeles för mkt o sovit alldeles för lite ;D

Nej nu ska jag ta o krypa till kojs,kommer sova som en prinsessa inatt! Sussa sött era rumpnissar!


Over and Out!

Ordet är ditt
Så här skrev: lisa

Och sen när använder du uttrycket "ja jisses"?? Härmapa! ;D



Seeee ya soooon!:)

2008-05-29 @ 10:16:08
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Katta

Duktig du är som jobbelijobbar skönt med lite pengar inför sommarn också va...

Du måste visa P-parken för mig i sommar, är rätt nyfiken då den nämns i din blogg varje dag!!

2008-05-29 @ 10:25:00
URL: http://stardusty.bloggspace.se

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0