God morgon!

Det här är första gången jag kan skriva God morgon eftresom det är morgon för vanliga männsikor! Jag är uppe, frågan är bara hur vaken jag är... Ska ta o sätta igång o pluggeliplugga nu, gud nåde dig lilla hjärna om du inte tar in all information du behöver!

Vad häder idag?
Plugg som bara den heeela förmiddagen, tvättning kl 12, tror jag det var. Ska möta upp Goofy i stan vid 15 tiden för inhandling av alkohol tills imon, sen ska vi hem till mig för att ha ett litet förhör på varandra! Ikväll ska jag till skolan m mina fina flickor en sväng, det är nämligen ngt firande, vi ska få mat o dricka, trevligt! Venne hur länge jag blir kvar i skolan efetrsom tenatan är imon men man måste jue få sig ett liten avbrott i pluggandet! Ja sen blir det hem o banka in den sista informationen i skallen, pls pls låt mig klara tentan!

Vad ska ni roa er m idag era rumpnissar?

Over and Out!

Ordet är ditt
Så här skrev: lisa

jag ska roa mig med samma saker som dig typ.. förutom tvätten... Glöm inte att duscha i tid! :P

2008-05-30 @ 08:28:44
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Katta

Men har ni tenta på en lördag? Är det en omtenta? Stackars, inge kul att behöva gå till skolan på helgen... Heja dej på tentan, håller tummarna för att du klarar den stump

2008-05-30 @ 08:51:52
URL: http://stardusty.bloggspace.se
Så här skrev: Johanna

Ja jag ska la me typ göra samma saker ska först plugga en massa nu å sen iväg å inhandla alkohooool å sen te skolan te kvällen :)

2008-05-30 @ 11:57:04

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0