God morgon mina vänner!

Jag är så klantig, var nog väääldigt trött igår när jag gick och la mig för jag glömde att ta ut linserna, mina ögon mår inte så bra just nu, fy bubblan.... Får blir glasögon på flera timmar nu... Ja idag är det som sagt födelsedagsklas, ska bli riktigt skoooj. Har köpt upp mig på massa batterier så i kväll ska jag leka paparazzi, min kamera är rätt duktig på att suuuga batterier så det gäller att ha ett lager m sig om jag vill få några kort tagna.... Annars ja vad händer mer idag, jag gjorde jue inte alla mina måsten igår så får la se om det går bättre att genomföra dem idag.... Blev ingen jogging tur imorse vaknade m sjuuuk träningvärk i magen, jag och Johanna prövade "nya situps" igår och det funkade tydligen väldigt bra, så gött.

Hoppas ni får en bra dag!

Over and Out!


Ordet är ditt
Så här skrev: lisa

Nej o nej det ska jag ej! *sjunger*

2008-05-17 @ 10:57:10
URL: http://goofys.blogg.se
Så här skrev: lisa

Nej o nej det är jag ej!

Vaddå snusklisa?

2008-05-17 @ 11:19:59
URL: http://goofys.blogg.se
Så här skrev: Hanna

hehe här verkar solen skina som bara den :) ja, jag är väl nöjd :) har inte reflekterat så mkt över det... ser faktiskt ingen jätteskillnad... är väl lite ljusare =) hehe.. du får avgöra senare! pussa!

2008-05-17 @ 11:28:44
URL: http://spraka.blogg.se
Så här skrev: Helena

Godmorgon! Ha en jättebra lördag!

2008-05-17 @ 11:44:21

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0