Go Nattsi Battsi ;D

När trollmor har lagt de elva små trollen o bundit fast dem i svansen, då sjunger hon ..... Ho ajajajaj buff ho ajajajaj buff ho ajajajaj buff buff buff! Den brukade min mormor sjunga när jag var liten....Ja, nu hade jag tänkt att gå o lägga mig, ska jue upp m tuppen imon o jobba, ska bli mkt roligt. Dåligt att ingen hade lust och hjälpa mig o ta reda på avståndet mellan centrum o Bäckagård, så nu får jag chansa på hur lång tid det kommer att ta o cykla, tänkte att det iaf inte kan ta mer än 30-40 min så.... Men om ni bara kunde hjälpt mig som jag så snäääällt bad om hade jag kunnat sovit några extra värdefulla morgonminuter men nej nej, behåll infon för er själva ;D Kommer vara tomt o kallt i min säng i natt ;(

Sussa sött era små troll!'

Over and Out!

Ordet är ditt
Så här skrev: queenpeach

oj vilken fin guldblogg du har! Kolla gärna in min webshop med massor av klänningar som ingen annan har:D

2008-05-25 @ 22:55:36
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Så här skrev: Katta

Söt! Vad glad jag blir att du haft en bra helg, är imponerad av dig o Mangi att ni orkar med avståndet :)

När kommer du till Sthlm? Å hur länge e du här? Ska du jobba på Tindra fastän Roger slutat? Tusen frågor haha :D Puss

2008-05-26 @ 08:55:23
URL: http://stardusty.bloggspace.se

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0