Go Kväll!

Vart jue Bulls o Mårtessons igår så jag klev inte upp så tidigt idag, hm tror klockan var 12, illa. Men jag o Goofy begav oss i väg o köpte pizza o sen har vi suttit i P-Parken o smaskat på den och njutit av solen, blev kankse fyra timmar vi iaf... Man måste jue passa på o njuta av solen o värmen nu när den äntligen är här, i veckan ska det tydligen bli sämre o kanske får man inte njuta av tempraturer uppåt 25 grader förräns i sommar så det gäller att suga i sig allt... Imon är det skola mellan 9-12 soft, sen blir det plugg i P-parken om solen o tempraturen tillåter, sen ska jag o Johanna prova på ngt nytt pass på Form imon är det tänkt, spännade.

Pratade m Maja innan o han hade vart ute o cyklat i morse 10 mil, ja ni läste rätt helt sjuk ,jag e stolt som en tupp kommer gå bra för honom i Vättern runt tror jag, jag lovade honom en överaskning om han slår sin far o sin bror i tid, undra vad jag ska hitta på för spännade, tål att tänkas på! Jag saknar honom väldigt mkt just nu, vill njuta av värmen ihop m honom, vet inte heller när vi ses nästa gång, vilket känns tungt, det är massa o göra för honom m sjösättning av båten o på jobbet, och jag har jue skolan o en massa "ledighet" men inga pengar att åka upp till Sthlm för, SNYFT! Tur att det är sommar snart så vi får vara m varandra 24/7 i tio veckor iaf... Åååååå kanske är sista sommaren m Bianca (vår båt) så jag hoppas vi kan uttnyttja henne massor,längtar sååååååååå.....


Ha en trevlig kväll gott folk!


Ordet är ditt
Så här skrev: lisa

jag anade väl att du vart så grinig på det mysande paret bara för att du var avundsjuk!! :P

2008-05-11 @ 19:50:03
URL: http://goofys.blogg.se
Så här skrev: lisa

Haha!

2008-05-11 @ 20:37:05
URL: http://goofys.blogg.se
Så här skrev: lisa

Men tänk på att du faktiskt fick ligga sked med mig en stund inatt! Det borde väl hjälpa lite?? :)

2008-05-11 @ 20:45:11
URL: http://goofys.blogg.se

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0