Fundering.

Jag är en ärlig o rak människa, jag säger saker som jag tycker o tänker, vilket kankse inte alltid är det bästa. Detta gör jag för att jag är sån som person o det är personlighetsdrag som jag anser är väldigt viktiga. Ska jag vara någon annan än den jag är? Människor kan anse att det är jobbigt o veta saker om sig själv som man innerst inne är medeveten men som man bara vill gömma undan. Jag säger inte saker för att såra eller vara elak, jag gör det oftast för att jag bryr mig väldigt mycket om personen eller för att jag tror att vetskapen om saker o ting kan förändra en människa till det bättre. Är det fel? Jag har sårat många människor i mina dagar, dels för att de inte klarat av ärligheten dels för att jag varit jävlig rent ut sagt! Tänk om man kunde få veta vad ens vänners innersta tankar var om en själv, jag skulle vilja veta, för att som sagt anser jag att man växer av kritik! Mycket konstigt snurrar i mitt huvud ibland ska ni veta, nu fick ni ta del av lite av det!

Over and Out!


Ordet är ditt
Så här skrev: lisa

Vad jag tycker o tänker hoppas jag att du vet! Om inte kan jag skriva det här och nu... Du är en känslolös bitch helt enkelt... Nu blev du allt chockad va? Nej nej så tycker jag givetvis inte!! :P Du är den bästaste Sponge som finns i heeeeela världen med din personlighet och allt vad det innebär!

2008-05-29 @ 20:14:23
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Hanna

jag tycker man ska vara ärlig och rak :) dock tror jag inte det är att förglömma att det man tror stämmer om andra människor inte alltid stämmer, och ett beteende kankse inte beror på de saker som man tror att de gör! Trevlig kväll!

2008-05-29 @ 20:37:15
URL: http://spraka.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0