Fösta maj

Ja tänk hur fort tiden går det är verkligen helt sjuuk. Kändes som det nyss var jul o jag o Lisa satt o kämpa m våran B-uppsats. Skönt iaf att vi går mot rätt tider, våren o sommaren. Jag längtar sååå tills det blir varmt ute!

Tittade just ut genom fönstret o det var Första Majtåg utan för bibblan, ja herregud vad det spelas o mkt folk är det oxå (medelålder 70) .Tänk när man blir gammal ska man roa sig m sånt då?

Ja snart ska vi bege oss till Flygstaden, Maja ska shoppa backläsk, (Cuba cola som ej finns i Sthlm), vax (som inte heller finns i Sthlm) och Tonic water i mängder heheh kommer bli tung last hem för honom. Ja jag e jue ett litet fattigjon såg jag jue igår så blir nog ingen shopping för mig, usch så tragiskt första maj o jag e redan pank inge skoj alls, tänk så skönt det var om man hade massa pengar fyyyy så gött det skulle vara. Ja tur e jue att man har ett sparkonto som man kan uttnyttja. Det är verkligen märkligt att det går åt mkt mer pengar när det är vår o sommar.

Ja sen ska jag göra mumsig paj till middag, vad ska ni äta?


Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0