Endast ett öga vaket...

Fy, jag klev upp för tio min sen o sjuuuukt tröötter e jag, men men bara o vara duktig nu! Jag älskar verkligen o sova, det är nästan det bästa som finns, dock skulle jag få ångest om jag vaknade vid tolv o ser att det är strålande sol ute o 19 grader, som denna dag..... Ja nej nu ska jag la ta  o sätta mig in i min Fallbeskrivning!

Kankse ett lite flummigt inlägg, men som sagt vaknade jag nyss, o ja ganska tragiskt att det första jag gör är att sätta på datan....Till mitt försvar är jag tvungen att säga att jag faktiskt skulle skriva ut min Fallbeskrivning!

Ha en bra dag, alla tre (läsare)!


Ordet är ditt
Så här skrev: Hanna

Ja sicket väder det är idag! du får ju höra av dig efter din fallbeskrivning :D

2008-05-07 @ 10:12:50
URL: http://spraka.blogg.se

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0