Dumma Goofy...

Ända tills jag mötte upp Goofy idag gick mina planer som de skulle.... Vi låg i P-parken i två timmar kankse, men tror ni att jag fick ngt pluggat nej nej... Jajjaja hon sa till mig att jag skulle plugga och gjorde ett par tappra försök till att förhöra mig men.... Nja tycker nog inte att hon försökte tillräckligt ;D. Och sen då ja då bli damen suuuuuper sugen på godis så då begav vi oss in till stan o shoppade godis och köttförs, vi ska nämligen äta lasange. I stan fick jag mig shoppat ett linne och ett nagellack trevligt, ska försöka lägga in en bild på det sen.... Senaste timmen har jag roat mig m och göra lasange och Goofy slagit in paket till töserna imon, fin fint! Ja, nu blir det ingen film för mig ikväll för nu måste jag städa o pluggeliplugga kul INTE! Nu ska vi äta men kommer kanske lite bilder sen så stay tuned!!!

Måste berätta det bästa, jag har fått en puss och en kram av Goofy idag inte illa :) Och hon påminde mig även om att jag igår fick mig en blööööt puss av Enzo (hund)!

Over And Out

PS. Fortfaraande lite arg på Goofy, har inte fått veta hennes hemlis än ,snyft... Men Hanna har minsann DS


Ordet är ditt
Så här skrev: Hanna

hahaha hon driver ju med dig gumman :)

2008-05-16 @ 18:42:24
URL: http://spraka.blogg.se

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0