DataNörd!

Yes I am......

Lovar du att vara ärlig? Alltid ärlig.

Du heter:
 Sandra Anderstedt.

Smeknamn:
Alltid velat ha ett men har aldrig fått ngt, snyyyyft

Låt just nu:
Alla Paolo Nutinis låtar (Tack Kriss)

Beroende av:
Har några laster....

Vem behöver du mest just nu? Sommaren, ja ok en person Maja såklart.

Vad tror folk om dig? Ja, de tycker att jag är rätt dryg o kaxig men tror även att många tycker att jag är alldeles alldeles underbar.

Stämmer det? Ja, till viss del, tycker dock att jag är mer go än dryg o kaxig

Vad får du oftast komplimanger för: Fick en för min snygghet häromdagen o den värmde må ni tro (Tack Goofy).

Vad säger du för att imponera på någon: Jag kan nå min näsa m tungan hehhehehh.

Hur imponerar man på dig: Ärlighet. ödmjukhet, snällhet och omtänksamma människor.

Brukar du skratta för dig själv: Ja måste jag nog erkänna att jag gör....

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: Jämt ska du prata massa!

Vilken är din favoritmålning: Min egen!

Vart bor du: Halmstad.

Trivs du där: Som fisken i vattnet bara Maja som saknas o allt som oftast min familj o mina vänner hemma.

Äger du några converse: Nope

Festar du mycket: Hmmm tycker om o roa mig, blir nog varje helg iaf.... 

Cider, vin eller öl: Öl och röttvin is the shit

Vad har du för mobil operatör: Tele2.

Är du allergisk  mot något: En massa tråkigt nog, tjaaa kan la näma ngt, katter, pollen, gärs och räkor.

Har du haft sex idag: Nope.

Nästa mål i ditt liv: Slutföra min utbildning till lärare.

Hur svarar du i mobilen: trist m bara, Sandra tror jag iaf...

Vem ringde du senast: Goofy.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Ja ni bra fråga kommer inte ihåg så det var säkert lika viktigt som alla våra samtal!

Antal timmar sömn inatt: Åtta.

Tycker du om din pappa: Ja han är den bästa pappan som finns, idag gjorde han mig överlycklig, TACK pappa o mamma oxå!

Brukar du komma i tid: Jo gör jag, men de senaste fem åren har jag vart tillsammans m Maja o han e en tidsoptimist som heter duga såååååå.

När mår du bra: När det är sommar och jag får njuta av varje solsekund m Nära och Kära

När blev du fotad senast: I helgen.

Hur känner du dig nu: Trötter.

Vad tycker du om fötter: Det finns jue vackrare kroppsdelar.

Är du smart: Ja, lite iaf.

Är du aktiv i skolan: Jag det är jag.

Vad saknar du: Två vänner som inte längre finns i mitt liv.

Hade du en bra kväll igår: Kanske det kankse.

Favorit dryck på morgonen: Vatten.

När brukar du gå och lägga dig: 24 tiden.

Är du blyg: Nej det är nog det sista någon skulle anse att jag är.

Sysslar du med någon idrott: Nope, lite gym o lite walk får räcka.

Vill du hellre ha mail än brev: Självklart brev finns det något roligare än att få brev, reklam o räkningar som posten annars består av e jue måttligt roligt.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jupp.

Hur mycket krävs det för att du ska bli full: Ingen aning, varierar.

Har du spytt offentligt: Ja....

Vad är det pinsammaste du har gjort på fyllan: Ja det är många saker men jag venne om nån av de är rumsrena så jag spar dem för mig själv!


Ja det var allt för ikväll, en eloge till mig har bloggat på riktigt duktigt ikväll!

Go natt mina vänner!


Ordet är ditt
Så här skrev: Hanna

haha, du får klaga på blogg.se... men nu har iaf uppdateringen ute ;)

2008-05-12 @ 22:55:31
URL: http://spraka.blogg.se
Så här skrev: lisa

Hmmm... jag kanske också ska göra denna? lite skoj att läsa... Men du kallas ju för sponge (åtminstone i text) Kallar inte Maja dig för Sandris? och I know for a fact att jag kallar dig för babe titt som tätt... Så nog har du smeknamn alltid! :)

2008-05-13 @ 08:32:53
URL: http://goofys.blogg.se
Så här skrev: Katta

Haha du känner dig själv du, ja många som nog tror att du är kaxig och dryg tänk om alla kände lilla Sandra som jag gör vad folk skulle bli förvånade :p
Nädå jag tror de flesta gillar dig dock är du rätt duktig på att säga vad du tycker å tänker utan att reflektera över folks känslor :D

2008-05-13 @ 11:37:20
URL: http://stardusty.bloggspace.se
Så här skrev: lisa

Hahaha ja visst är jag lite skojsig ibland!

Jupp klart du har smeknamn.. Hallåååååå! :D

2008-05-13 @ 12:29:37
URL: http://goofys.blogg.se

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0