Är det nu man ska sova?!

Ja här sitter jag i min ensamhet, lite små lullig o inte trötter alls, lr jo jag är säkert det egentligen men känner inte av det! Borde verkligen ta o pallra mig i säng för jag ska jue upp m tuppen imon o träna! Jag läääängtar ngt otroligt tills imon , inte för att jag ska träna dock ;D imon kommer min Maja, jag är så stolt över oss, vi e grymma har i höst klarat av två års förhållande på distans o ni ska veta att det har inte alltid varit en dans på rosor, men vår kärleken övervinner allt! Jag älskar dig min skatt du e det bästa som finns, min egen lille snuttegubbe, min konstiga andre hälft, du e grym, du är bäst och framfröallt jag är för dig det bästa som finns, vad skulle jag göra utan dig? Finns inga ord som någonsin kan beskriva hur mycket du betyder för mig!


Over and out, maby.....

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0