Äntligen sommarlov ;D

Ja venne hur tentan gick men det kändes inte uruselt men inte heller grymt bra så håll en tumme för att jag fick G! Nu har jag sommarlov, såååå gött!!! Skulle egentligen vart ute på Tylösand nu o spelat minigolf men jag skippade det, för jag har ju skjutit upp städningen o packingen för att jag pluggat så mkt hehheheh... Trist att jag missar golfen m flickorna men det är o andra sidan första gången jag missar ett jippo m tjejerna ;D Nu har jag iaf städat o packat så Josefine kommer o hämtar mig snart,  ska picknicka m mina underbara flickor på Tylösand, såååååååå härligt! Sen blir det utgång o by by gråtkalas kan jag tänka mig, snyft kommer sakna er sjukt mkt i sommar ska ni veta! Jajjaja om jag ska ta o bättre på sminket lite innan Josefine kommer!

Hoppas ni har en alldeles alldeles underbar dag!

Over and Out!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0